یتکوین رکورد ۴۰ هزار دلار را شکست و سپس به سرعت به ۳۷,۵۰۰ دلار سقوط کرد

کانال سیگنال رایگان تلگرام فیوچرز ارزدیجیتال و فارکس

۱۷ روز طول کشید تا محبوب ترین ارز رمزنگاری شده یعنی بیت کوین (BTC) از ۲۰،۰۰۰ دلار به ۳۰۰۰۰ دلار برسد و کمتر از یک هفته به ۴۰،۰۰۰ دلار برسد. در زمان نوشتن مقاله (۱۸:۱۶ UTC) در صرافی های متعدد مانند Binance ، Bitstamp و HitBTC قیمت بیتکوین به سطح ۴۰/۰۰۰ دلار رسیده است. امروز با رسیدن به این نقطه عطف ، ارزش بازار BTC بالای ۷۴۰ میلیارد دلار است. این شبکه اکنون از سازنده محبوب خودروهای الکتریکی تسلا ، کنترل شده توسط ثروتمندترین فرد جهان ، ایلان ماسک ، که در ماه دسامبر در مورد یک معامله بزرگ BTC تحقیق می کرد ، ارزش بیشتری دارد.

علیرغم هرج و مرج در پایتخت ایالات متحده، بیتکوین همچنان بیشتر فوران می کند. ارز رمزپایه پیشرو، برای اولین بار از قیمت ۴۰،۰۰۰ دلار گذشته (یتکوین رکورد ۴۰ هزار دلار را شکست) و به ۱۰۰٪ بیشتر از قیمت  خودش در چند هفته قبل رسیده است. از آنجا که فشار فروش در آن سطح کلیدی روانشناختی وجود داشته است، بیتکوین کمی عقب نشینی کرده است.

نمودار عملکرد قیمت بیتکوین در شش هفته گذشته از TradingView.com

یتکوین رکورد ۴۰ هزار دلار را شکست . ارز رمزپایه با عبور از سطح مقاومت کلیدی روز به روز، وارد مرحله صعودی لگاریتمی شده است. تحلیلگران می گویند بیتکوین در حال رسیدن به قلمروی اشباع خرید است ، اما برخی از آنها سوال کرده اند که آیا این نگرانی واقعی بازار است؟ برخی از فعالان بازار معتقدند که این ریزش میتواند به عنوان راهی برای منصرف کردن افرادی که انتظار اصلاح طولانی مدت را دارند باشد.

منبع : newsbtc

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.