قیمت بیتکوین به راحتی می تواند از ۱۰۰،۰۰۰ دلار عبور کند

کانال سیگنال رایگان تلگرام فیوچرز ارزدیجیتال و فارکس

بازارهای صعودی (بازار گاوی) کنترل کامل اقدامات قیمت بیتکوین را در دست گرفته اند ، امروز صبح قیمت ارز رمزنگاری شده بیتکوین حتی تا ۴۰,۰۰۰  دلار هم رسیده است ، قبل از اینکه با مقاومت اصلی مواجه شود.
و بعد از آن زمان تاکنون مقداری افت کرده است، اما هنوز هم قوی به نظر می رسد و می تواند در کوتاه مدت افزایش یابد.
به نظر می رسد که هر دوره بازگشت از این طریق انرژی بیشتری برای صعود بعدی آن فراهم می کند، این نشانه کنترل بازارهای صعودی (گاوها) بر روند میان مدت است.
اینکه آیا بازارهای صعودی (گاوها) می توانند با معامله عمیق تر در کوتاه مدت مقابله کنند یا خیر، بستگی به این دارد که بازار در مرحله بعدی در چه جایگاهی قرار گیرد.

یک تحلیلگر خاطرنشان می کند که بیتکوین می تواند به زودی رکورد قیمت ۵۰،۰۰۰ دلار را نیز بشکند، که این تحلیلگر این رکورد را اولین مانع جدی قبل از اینکه قیمت بیتکوین به ۱۰۰,۰۰۰ دلار برسد، می داند.
بیتکوین و کل بازار رمزنگاری امروز به طور قابل توجهی به سمت بالاتر حرکت کردند ، زیرا گاوها کنترل کامل بازار را به دست گرفتند و حرکتهایی را که طی چند هفته گذشته مشاهده شده گسترش می دهند.
اقدام قیمتی که امروز مشاهده می شود مسلماً از قدرت طاقت فرسایی است که گاوها در حال حاضر نسبت به بازار دارند. اینکه بتوان آن را پایدار نگه داشت یا نه ، دیدگاه قابل توجهی در مورد این مرحله دارد که این رالی در آن برگزار می شود.

یکی از معامله گران انتظار دارد در آینده ای نسبتاً نزدیک قیمت بیتکوین به ۱۰۰,۰۰۰ دلار برسد، و خاطرنشان می کند که شکست رکورد قیمت بالای ۵۰،۰۰۰ دلار می تواند به طور قابل توجهی سرعت این رالی را افزایش دهد.

منبع : bitcoinist

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.