اخبار

ایکس‌آر‌پی و هایپ همچنان در رقابت ETF پیروز می‌شوند، در حالی که سولانا به بیت‌کوین و اتریوم می‌پیوندد

در حال آماده‌سازی صوت...

تفاوت آشکار در رفتار سرمایه‌گذاران ETF نسبت به بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار همچنان ادامه دارد. هفته گذشته شاهد برداشت‌های رکوردشکنی از صندوق‌های BTC بودیم، اما کسانی که از HYPE و XRP پیروی می‌کنند، همچنان برتری سبز خود را حفظ کرده‌اند.

در همین حال، صندوق‌های SOL پس از عملکرد مثبت هفته گذشته، به وضعیت قرمز درآمده‌اند.

XRP و HYPE همچنان غالب هستند

کریپتوپوتیتو گزارش داد که ETFهای اسپات که HYPE، XRP و SOL را دنبال می‌کنند، برخلاف روند تعیین‌شده توسط دو دارایی دیجیتال بزرگ، سرمایه قابل توجهی جذب کردند. این روند در هفته گذشته برای دو دارایی از این سه مورد ادامه یافت و یک روز به طور خاص برای صندوق‌های HYPE بسیار مثبت بود.

داده‌های SoSoValue نشان می‌دهد که پنج‌شنبه با بیش از ۱۰۸ میلیون دلار ورود خالص سرمایه، بهترین عملکرد تک‌روزه صندوق‌ها را رقم زده است. با ورودهای بسیار کمتر ۱.۴۶ میلیون دلار در سه‌شنبه و ۱.۸۲ میلیون دلار در جمعه، هفته با ۱۱۱.۳۶ میلیون دلار ورود خالص سرمایه به پایان رسید. این رقم همچنین رکورد بیشترین ورود هفتگی سرمایه را شکست و از رکورد قبلی ۷۲.۳۸ میلیون دلار که در دومین هفته فعالیت صندوق‌ها ثبت شده بود، فراتر رفت.

ETFهای اسپات XRP نیز هفته را قوی به پایان رساندند، هرچند به اندازه ورودهای پنج‌شنبه HYPE نبود. آن‌ها در جمعه ۱۵.۶۳ میلیون دلار جذب کردند و بر پایه ۵.۳۱ میلیون دلار در دوشنبه و ۲.۰۵ میلیون دلار در چهارشنبه بنا نهادند. با صفر بودن ورودها در سه‌شنبه و پنج‌شنبه، هفته با ۲۳ میلیون دلار ورود خالص سرمایه به پایان رسید که بهترین عملکرد در یک ماه و نیم گذشته بود.

مجموع کل ورود خالص سرمایه به رکورد جدید ۱.۴۷ میلیارد دلار رسیده است. علاوه بر این، هر دو ETF XRP و HYPE به ترتیب به مدت ۸ و ۷ هفته متوالی فقط ورود هفتگی سبز داشته‌اند.

SOL به BTC و ETH می‌پیوندد

در حالی که محصولات HYPE و XRP روند چشمگیر خود را ادامه داده‌اند، SOL با خروج خالص ۳.۸ میلیون دلاری عقب مانده است. بنابراین، ETFهای سولانا به دو رهبر بازار پیوسته‌اند.

ETFهای اسپات بیت‌کوین بار دیگر شاهد برداشت عظیمی در هفته گذشته بودند و نزدیک به ۱.۸ میلیارد دلار از صندوق‌ها خارج شد. این دومین بدترین عملکرد هفتگی آن‌ها در طول ۲.۵ سال فعالیتشان بود. صندوق‌های اتریوم نیز در وضعیت قرمز بودند و بیش از ۲۷۳ میلیون دلار از آن‌ها خارج شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا